Veel gestelde vragen

Mijn bestelling is kapot aangekomen.
Het kan voorkomen dat je bestelling tijdens het verzenden kapot gaat.
Stuur dan een mailtje naar info@rosaliejewellery.nl

Mijn product is kapot gegaan nadat ik het heb gedragen.
Het kan zijn dat jou sieraad kapot gaat tijdens het dragen. Is dit binnen het geval binnen een maand van bestellen?
Stuur dan een mailtje naar info@rosaliejewellery.nl

Ik heb geen bevestiging mail ontvangen.
Wanneer jou bestelling is betaald, ontvang je een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan bij je ongewenste mail of chek of je het juiste e-mail adres hebt ingevoerd.

Product ruilen
Wilt u een product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@rosaliejewellery.nl . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product

Ik heb een verkeerd bezorgadres opgegeven
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact op. We proberen uw bestelling dan nog te wijzigen

Rosaliejewellery                                                               KVK: 81602375                                                               BTW nummer: NL003581655B24